madeleine

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Denník zamestnanca - deň 119

Countdown - 2 Dnes je veľký deň. Nepýtajte sa ma prečo, proste to cítim.

Máme tu nemenované ministerstvo a plný hotel ľudí, sme nepripravení, dorábame navigačné šípky, vypisujeme a tlačíme menu, prenášame stoly a generál v tom všetko stojí a gáni na svet tak, ako to len on vie.

Som v práci skoro dve hodiny a nič zo svojej práce som nespravila. Zvoní telefón, recepcia. "Zuzka, haló?" (nemenovaná recepčná) ozve sa "tu je" a v zápätí pri telefóne generál: "Pani F. ja som si myslel, že by ste dnes dopoludnia boli na recepcii, je tu veľa ľudí, pomôžete". Ok, p. F. sice nevie, čo tam tak asi bude robiť a kde sa stratila priorita prvého kontaktu, keďže na marketingu neostane ani noha, ale poslušne dvíham kotvy a presúvam sa do toho bordelu dolu. Milión ľudí sa pohybuje po hoteli a nevedia čo so sebou... pretože sme registráciu dali k recepcii a všetci sa tým pádom motajú po celom hoteli. Ale čo taký bežný hotelový hosť asi tak povie na to, že pri jeho pokojných raňajkách okolo neho nosia stoly, lietajú rumunske a madarske nadávky a presúvajú sa milióny ľudí, ktorí nevedia čo so sebou, lebo si dovolili prísť na konferenciu včas...

Je pol jednej a Masi ma zachranil. Dnesny den povazujem za obrovsku lekciu, ktoru mi general udelil. Neviem, ci toto bol zamer, ale postaral sa o to, aby som sa citila uplne zbytocna. Myslim, ze dnes som bola najlepsie platena recepcna na celom Slovensku minimalne. Cele toto ma ale preslo, akonahle som zbadala personalistku v satni. Nie, nejde o lekcie, ani o pokus mi nieco dokazat. Je to opat nezmyselne konanie, platanie horucou ihlou a zachrana situacie. Ked som videla tie davy ludi sediac v restauraciach a cakat na jedlo, davy, ktore sa vyzuruju na recepcnej, ktora im nie je schopna s usmevom na tvari povedat, ze check in je od 14:00 a skor izby nebudu, nie, informovali sme organizatora, ano, tato informacia stoji v pisomnom potvrdeni rezervacie, nervaci a hysaci... a ked jej poviem, ze ma plne pravo odmietnut nezmyselne poziadavky hosti tak mi zavali "ale general mi to kazal". Moja, az ti general uprace izby, mozeme sa bavit o tom, ze hosti ubytujes skor. Samozrejme, ze sa traja napaleni vratili, ze izbu nemaju upratanu, toto je taka fajna poda pre katastrofaaaalne omyly ako maloco. A uz to vidim, Masi mi to vecer prezradi, ako sa do nich general obuje, ze to na recepcii nezvladli. On asi netusi, ze priemerny cas upratania izby v 4 hviezdickovom hoteli je podla standardu cca 25 minut, v pripade, ze ide o business categoriu i viac... a ked je tych izieb 50 a chyznych 6, aj pat rocne dieta si pomocou papiera vypocita, aka je sanca ich o desiatej ubytovat... ale hostia su evidentne na to zvyknuti a ministerske akcie su take, lebo sa vyzurili a odisli. Hrozna banda tito statni zamestnanci, to skoro ako poistni poradcovia... ale ano, tu nie je nic standardne.

A tak som si o jednej sadla za svoj stol do uplne prazdnej kancelarie, lebo cela rodina dolu zachranuje situaciu a pravdepodobne nosi polievkove misy a dezerty a ja som fun radio...


WORK | stály odkaz

Komentáre

  1. genialne
    genialne napisane, az som dostal vacsiu chut na obed (nepytajte sa preco). nezavidim, obdivujem.
    publikované: 25.01.2009 11:41:44 | autor: palino (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014